HLEDEJ


ČLÁNKY ▸
KATALOG DOMŮ
FIRMY ▸
NÁSTROJE ▸

Ohlasy prvního českého Stavebního veletrhu jen online

Ve dnech 22.–23. ledna 2021 proběhl první český Stavební veletrh výhradně v online prostředí. Dnešní doba plná omezení nedává prostor osobnímu setkání, ale pilotní projekt ukázal sílu a možnosti online propojení. Na veletrhu se prezentovalo 81 vystavovatelů v 5 halách, vstupenku si stáhlo 8 564 zájemců a proběhlo 308 547 návštěv stánků.


Stavební veletrh online
i Foto: velon

Na zcela nově vytvořené digitální platformě návštěvníci procházeli na svých počítačích nebo mobilech strukturované virtuální stánky s možností živých video hovorů s odborníky, textové komunikace, zhlédli živá vysílání, získali marketingové materiály, výhodné nabídky a doporučení pro výstavbu nebo rekonstrukci svého bydlení.

Virtuální veletržní haly

V halách rozdělených podle zaměření na Rodinné domy; Materiály a technologie; Vytápění, větrání, sauny; Okna, stínící technika, dveře, podlahy a Poradenství se prezentovali dodavatelé z řad velkých, ale i menších společností.

Stručné shrnutí veletrhu v číslech:

  • 8 564 návštěvníků si stáhlo vstupenku na veletrh
  • 6 075 z nich pak prošlo veletrhem (71 % z celkového počtu zaregistrovaných)
  • 1 741 video hovorů bylo dokončeno s potvrzením úspěšného průběhu (poměr video hovorů vůči počtu návštěvníků je 28,6 %)*
  • 308 547 návštěv stánků
  • 18 617 přehraných úvodních videí
  • 1 561 textových zpráv zaslaných návštěvníky
  • 129 398 stažených dokumentů, slevových voucherů, katalogů a dalších užitečných materiálů

* Pro srovnání: Mezinárodní veletrh BAU, který letos také proběhl v online podobě, reportuje 38 325 návštěvníků a 4 316 video hovorů (dle bau-muenchen.com). Poměr jejich video hovorů vůči počtu návštěvníků je 11,2 %.

Rychlost a spokojenost

Ing. Petr Novák, spolumajitel agentury Netion, která veletrh pořádala, komentuje: „Pohotově jsme zareagovali na současnou situaci. Od prvotního rozhodnutí po termín realizace prvního stavebního online veletrhu uběhly pouhé 3 měsíce. Jsme rádi, že tento pilotní projekt proběhl úspěšně. Spokojení vystavovatelé i návštěvníci jsou pro nás nejlepší zpětnou vazbou.“

Ing. Ivana Duchoňová, ředitelka veletrhu, doplňuje: „Již v průběhu veletrhu jsme dostávali řadu reakcí jak od návštěvníků, tak i od vystavovatelů. Jejich hodnocení, náměty a technické zlepšení převedeme do dalšího veletrhu. Výsledná čísla akce považujeme jako potvrzení změny komunikace i na našem stavebním trhu.“

Partneři a poradenství

Odborné poradenství poskytovali partneři veletrhu – Asociace dodavatelů montovaných domů, Centrum pasivního domu, Cech kamnářů, Cech topenářů a instalatérů, Klastr Česká peleta, Svaz podnikatelů ve stínící technice, Česká fotovoltaická asociace, Česká komora lehkých obvodových plášťů, Cech mechanických zámkových systémů, Výzkumný a vývojový ústav dřevařský a Nadace dřevo pro život.

Přehled vystavovatelů a partnerů na prvním českém Stavebním veletrhu online www.velon.cz.

O pořadateli veletrhu:

Marketingová agentura NETION se specializuje na obor stavebnictví a od svého vzniku v roce 2011 již navázala spolupráci s desítkami firem z oboru stavby a bydlení . Od samého počátku také provozuje online portál Dřevostavitel.cz, který v současné době patří mezi nejčtenější média v oblasti bydlení a staveb.

Vydáno dne:
26.01.2021

Photocredit: velon

0