HLEDEJ


ČLÁNKY ▸
KATALOG DOMŮ
FIRMY ▸
NÁSTROJE ▸

Veletrh Dřevostavby 2013 očima Dřevostavitele

Jak by mohly vypadat PR články na Dřevostaviteli? Protože stále platí, že pochvaly se člověk dočká jenom, když se pochválí sám, rozhodl jsem se to udělat veřejně. Čtěte pozorně. Toto je opravdový PR článek o Dřevostaviteli. První a poslední.


i Foto: Archiv redakce

Svoji premiéru na veletrhu Dřevostavby si Dřevostavitel odbyl teprve před rokem, kde si získal pozornost zejména díky svému neotřelému přístupu, kterým nabourával letité stereotypy šířené především v komerčních médiích. A tak není divu, že se pro ročník veletrhu Dřevostavby 2013 počítalo s Dřevostavitelem jako s mediálním partnerem.

Samotný webový portál Dřevostavitel.cz prošel za poslední rok také významnými proměnami. Přibylo velké množství informačně nabitých článků, zpřehlednil se grafický vzhled a objevily se tu nové on-line nástroje, které uživateli nabízejí sofistikované energetické propočty plánované stavby a nově také nejobsáhlejší databáze firem které se stavbou dřevostavby zabývají. A právě tyto nové funkce jsou největší změny, které se za rok udály a na které chtěl Dřevostavitel návštěvníky na letošním veletrhu Dřevostavby 2013 upozornit.

„Za poslední rok se návštěvnost Dřevostavitele několikanásobně zvýšila. Myslím, že náš objektivní přístup, kterým se jednoznačně odlišujeme od ostatních PR časopisů a serverů, si svoji cestu k zájemcům o informace ze světa dřevostaveb dřív nebo později najde“, říká jeden ze zakladatelů portálu Petr Novák a dodává, že „Dřevostavitel primárně necílí na vysokou denní návštěvnost a jeho využitelnost pro komerční účely, jako spíše na vysokou důvěryhodnost a relevanci informací“.

Bude Vás zajímat: Dřevostavby do 1,5mil.

Jak Dřevostavitel zjistil, jeho obsah zaujal nejenom návštěvníky, ale i vystavovatele. „Se zákazníky je to těžké. Když staví dům, chtějí ho mít postavený pořádně, zároveň ale pořád špekulují, na čem by ušetřili. Pokud ale nemají jasnou představu, jak chtějí stavět, dám jim odkaz na vaše stránky, ať si to nejprve propočítají a ujasní si, co chtějí. Takhle si zákazník sám rozhodne, co chce a hlavně ví, proč to tak chce. Já už mu pak technické řešení dodám, aniž bych ho do něčeho musel lámat“, odpovídá Dřevostaviteli postarší pán v elegantním černém obleku v odpovědi na otázku, zda už někdy při své práci použil naše on-line nástroje. Jiný prodejce, nabízející u rušného stánku tepelné soustavy pak jenom v rychlosti vzkazuje: „Fandím vám, já jako prodejce prodávám svoje technická řešení, přesto jsem ale rád, že někde najdu normální články. Vždyť se podívejte, kolik jsem tady za jeden den nasbíral časopisů, ale ke čtení to není, protože je to samá skrytá reklama“ .

A jaký byl samotný veletrh dřevostaveb? Na 8. ročníku mezinárodního veletrhu dřevěných staveb, konstrukcí, materiálů, oken, dveří a úspor energií Dřevostavby 2013 se nakonec v průběhu čtyř dní podle informací pořadatele představila naprostá většina vystavovatelů z předchozích ročníků, přestože první pohled budil dojem, že výstavní plocha oproti předchozím rokům „lehce prořídla“. Nedílnou součástí veletrhu Dřevostavby se pak stal i 8. ročník mezinárodního veletrhu moderního vytápění, klimatizace, výroby a distribuce energií Moderní vytápění 2013 a 3. ročník odborného veletrhu krbů, kamen a designového vytápění Krby a Kamna 2013.

Bude Vás zajímat: Montované dřevostavby

Dřevostavitel věří, že všichni účastníci veletrhu byli s průběhem akce spokojeni a že se dostali k potřebným informacím. A co je cílem Dřevostavitele pro nadcházející rok a pro veletrh Dřevostavby 2014? „Chtěli bychom získat co nejvíce hodnocení od zákazníků do našeho katalogu firem. Hledáme však takovou cestu, aby recenze od uživatelů byly relevantní a přinášely ostatním stavebníkům objektivní pohled na každou firmu. Chceme najít správné řešení, aby bylo příspěvků co nejvíce, ale zároveň aby se z nich nestal pomlouvačný bulvár. To ale nebude jen tak“, usmívá se jeden ze zakladatelů portálu Dřevostavitel Petr Novák.

Tak jak se vám líbil první a poslední PR článek o Dřevostaviteli? Dřevostavitel se pochválil. Ale jiné za úplatu chválit nebude – tím spíše, pokud by se mělo jednat jen o mlácení prázdné PR slámy. Chceme přinášet i nadále informačně hodnotné články, které píší odborníci a nadšenci pro dřevostavby. Nejsme placeni za pochvalné recenze na vybrané materiály či konstrukční systémy.

Naším cílem je, aby články byly objektivní, zajímavé a zejména užitečné. Pokud máte stejný zájem a máte k tématu dřevostaveb co říci, nestyďte se přidat k našemu redakčnímu týmu – Napište nám na redakce@drevostavitel.cz a určitě najdeme společnou řeč.

Vydáno dne:
26.02.2013

9